Info om mig!

skulle skriva info om mig!

Alice
Jag är en glad och rolig tjej som fyller 12 imorgon, jag gillar att rida, vara i stallet, vara med kompisar och vara med mina djur! Jag tycker inte skolan är tråkig men den kan däremot vara jobbig men om man struntar i skolan vad ska man då göra när man blir vuxen? jobba som städerska, sitta i en korvkiosk det är nog i inte så kul! Mitt motto är, vara sig själv och att inte snacka skit! bild på mig här nedan!



Prinsen
Hej jag heter Prinsen och jag är en kanin. jag älskar att vara med matte och gå i koppel.
Jag är en lurvig hårboll som är vit som snövit jag är också en Angora kanin! jag är 1,5 år fyller 2 i sommar! Undra vad man kan få då av Alice! Min bror Crasse och jag vi bråkar han vill hoppa på mig men då går jag till Alice! Jag är också ett matvrak! Jag är inte så duktig på att hoppa men jag tränar! :)

här får du en bild på mig!


Crasse
Hej det är jag som är Crasse och jag är lite tjurig av mig men vissa dagar kan jag låta matte klappa mig! jag är skit duktig på kaninhoppning jag hoppar typ 50 cm.
Jag är en vädurskorsning som är madagaskafärgad!
jag är inne i pupeteten det är därför jag är så tjurig! jag är jätte snabb springer om Alice!

bild på mig! den blev sne men jag är inte så duktig på att fixa det!


Modo
Jag är söta Modo. Husse som är "Alice pappa" döpte mig till Modo för att han hejar på hockey laget Modo! jag är söt busig kärleks full! jag är het, cool och charmig! Jag gillar att busa mest med Alice för hon kan busa med mig hur länge jag vill! Jag är väldigt snabb.

här kommer en söt bild på mig!


Det var nog allt om oss!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alicehast

Hej! Jag heter Alice och är 12 år. Har en fodervärdshäst som heter My Bello! jag har även två kaniner och en hund! :)

RSS 2.0