Ute med min kanin....

Hej hej, jag red ju idag, red på söta Backus! När vi red så skulle vi rida utan stigbyglar och rida på en båge det gick väldigt bra men gamla Backus är ju alltid lite seg! :) efter att jag hade ridit så gick jag och Eric upp och åt, jag åt rester från Chop Chop som vi åt igår. När jag hade ätit så var jag med Wilma i cafeterian och vi köpte lite godis och chips! :) Jag gick sedan ner till stallet och kollade efter mitt shabrak som jag hade glömt förra söndagen i stallet! :/  sedan kom Sterkus och frågade oss jag ville vara med på stallgänget "då svarade jag självklart ja" vi gick och kollade om fler skulle vara med och då kom Wilma och en tjej som heter Alice som jag är kompis med hon är jätte snäll! Orkar inte berätta mer om stallet men iaf så kom mamma och hämtade mig och när jag kom hem så var jag med mina kaniner i typ 1 timme!
Info om mig och mina djur kommer om några/någon timme :)

bjuder på en bild på Backus!



Kommentarer
hanna hellbom

WOOOOOOPS!

Jag har hittat sidan där man kan tjäna pengar utan att de drar skatt :D

Själv ska jag få 4710kr om 3 dagar eftersom pengarna skickas den 31a till ens bankkonto.

Ingen annan har skrivit om detta och du kan ju ana varför?

2012-01-28 @ 20:02:01
URL: http://hannahellboom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alicehast

Hej! Jag heter Alice och är 12 år. Har en fodervärdshäst som heter My Bello! jag har även två kaniner och en hund! :)

RSS 2.0